Jenny - v 43

Cha cha bloggen!
Och hej nya gruppen! :) Ana, Malin, ska vi prata ihop oss och försöka komma fram till hur vi gör med veckoträffar? Hur ses vi, via Hangouts eller nå't annat? :)

Istället för att posta alla sidor jag gjort igen länkar jag till inlägget med de fem första sidorna av kapitlet jag jobbar med just nu här! Här finns de två första kapitlena! Och sedan postar jag de fem följande här som jag jobbat med senaste två veckorna:






Sista sidan här är fortfarande lite i grovskiss-stadiet, men jag har arbetat om lite och delat upp en sida i två (därav lite olika kvalitet på skisserna). I den tidigare grovskissen var Karsen mer positivt inställd till att träffa sin syrra, men mtp hans bakgrund och hur han blev behandlad som yngre kändes det bättre att han var mer avigt inställd :)

Nästa vecka är ju höstlov, men känns som om jag nog kommer jobba lite under den veckan då jag haft många slappa veckor i September (en då jag hängde på spa), så förhoppningsvis kan jag få ihop en eller två sidor under den veckan :)

Kommentarer

  1. Snyggt jobbat! Det är kul med krockarna mellan Seris och Pangees. Som när systern blir putt/arg över att Yegor säger emot henne, och när Yegor verkar blir rädd att systern faktiskt skulle kunna äta upp Gav ;) Fint också att se syskonens dialog och man får en bild av att Karsen har en stor familj när systern pratar om familjemiddagar och också när Karsen tar upp hur han blev behandlad. Alla tre har olika personligheter vilket kommer fram fint i de här sidorna.

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Så kul att få läsa allt du har jobbat med i din serie. Den är lätt att tycka om. Vad kul att vi är i samma basgrupp nu!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar