Veckobrev v.51 + instagramkonton

Hej klassen!

STOOOOORT tack för helgträffen och hela den här terminen! Vi är så glada och stolta och det var väldigt kul att läsa igenom era utvärderingar 😉😉😇

Den här veckan behöver ni bara skriva ett hejdå-inlägg till klassen, och jag tänker att det är kul om alla svarar på allas inlägg den här gången 😁

På helgträffen kom önskemålet om att alla skulle dela sina instagram-konton till varandra, gör det gärna som en kommentar till det här inlägget! 🙏

...sen undrar jag om det är ok att jag taggar er (era konst-konton) i helgträffsinlägget på Serietecknarutbildningens insta? Så blir det lättare för alla att faktiskt få varandras insta till slut 😛

Vissa på helgträffen efterfrågade också att bli inbjudna till bloggen via sin privata mail. Jag har ni bjudit in Cajsas basgrupp, men var det nån mer som ville bli inbjuden också?

När kursen är slut, 20/12, så kommer vi skicka ut kursintyg till er via posten 😊📯

Och om ni vill vara med i årets antologi 2020, så håll kontakt med Ida om vilket format det blir. (Om du inte går distansterminen VT -20, så ta själv ansvar för att få rätt info från Ida.) Dead-line för inlämning är 20:e april. 💛

Ni är bäst!!! Återigen: STORT TACK för denna fina termin!
//Wendel och Ida

Kommentarer

  1. Det var så bra att träffa alle! Tack tack tack. insta: mayaelisabethxx och du tagger bara om du vill :-)

    SvaraRadera
  2. Insta: midorikarasu
    Och är okay med att bli taggad :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas min tidning kom fram.

    Instagram: gubbakvarten

    Är okej att tagga om jag på något sätt är med ☺

    SvaraRadera
  4. Det har varit jättekul!
    För mig är det ok att ni taggar! :)

    Min vanliga insta är: kristoffer_hjelm

    Min serie insta är: far_from_home_comic

    SvaraRadera
  5. Stort tack för inbjudan till bloggen. Jag har tappat bort lösenorden till mina konstkonton men tagga gärna mitt vanliga: c.ajsa
    Har ni lust så kan ni följa min hashtag #cajsasserier
    Tack för en underbart rolig termin <3

    SvaraRadera
  6. Helgträffen var ju bara fantastisk från början till slut! Detsamma kan man också säga om kursen. Tack till alla fina människor jag har fått lära känna! Tack också till Ida och Wendel för den här tiden.

    Jag har en insta som heter: mikanrin77
    Jag är också aktiv på deviantart där jag heter: MangaRINer
    Här är min ko-fi också: ko-fi.com/mangariner

    Jag kan tyvärr inte gå vårterminen. Kommer jag ändå ha tillgång till den här mejladressen och skolbloggen i fortsättningen? Jag vill gärna kunna gå tillbaka och kolla på vissa tips och powerpoints igen för att påminna mig om saker jag kan behöva öva på. Vart kan jag få tag på Idas mejladress så jag kan hålla kontakt i fortsättningen angående antologin? :)

    SvaraRadera
  7. Glömde skriva hur jag är helt okej med att min insta taggas i serietecknarkursens insta.

    SvaraRadera
  8. Rebecca hälsar: insta: itsuki_rirri ni får tagga mig

    SvaraRadera
  9. Tack för denna gång. Det var superkul att träffa alla. 🙂

    Mina instakonton:
    lol.swede.art - All min konst
    my.epilepsy.journey - Serier om min epilepsiresa.
    Jag är väldigt seg på att lägga ut bilder så ha tålamod med mig 😛
    Jag taggas gärna. Ta då lol.swede.art då den är mitt huvudsakliga instakonto för konst.

    SvaraRadera
  10. Insta: @simonbeckart
    Helt okej att tagga!
    Finns även min serie @cherrycomic som är på hiatus medans jag jobbar på Zolpidem

    SvaraRadera
  11. Min insta:

    @RizeDreamArt

    Jag är helt okej med att taggas =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar