Nina Nilsson v. 50-51 Hejdå

Det var jättekul att få träffa er alla igen på helgträffen, men nu är det sorgligt att kursen är slut. Jag hoppas att en dag gå serie ettan på skolan någon dag för att lära mig mer om grunderna. =)

Jag var jättenervös för min presentation, men det gick bra och det är jag glad över ^w^

Ni alla får ha det så jättebra och jag älskade verkligen att ni alla hade olika serier idéer med olika stilar. Och jag tyckte om kursen massor, snälla klasskamrater och bra lärare =)

Hej då från Nina Nilsson

Kommentarer

  1. Är så stolt över dig älskling <3 du gjorde en toppen presentation och projektet som du har jobbat med vart jättebra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack älskling <3 du gjorde också en toppen presentation =) och den serie är också jättebra.

      Radera
  2. Du var superduktig med presentationen. Och ritandet. :) Om ni har vägarna förbi Stockholm får ni mer än gärna komma förbi mig. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det gör vi så gärna =)

      Radera

Skicka en kommentar