Nadine Vecka 50

Den här veckan så gjorde jag klart det sista innan redovisningen. Det jag kunde visa upp under helgträffen var min process samt vad det har resulterat i för något. Mitt resultat blev 4 stycken lineart sidor. De är alltså rentecknade på datorn. Det enda som saknas är gråa och svarta toner samt text i pratbubblorna. 

Helgträffen var jätterolig! Både att få presentera sitt arbete och se alla andras projekt, men det var också roligt att få spendera lite tid i Stockholm och umgås med alla man lärt känna. 

Jag kommer aldrig glömma helgträffarna! De var så fantastiska och givande! Här lägger jag upp arbetet jag gjorde innan helgträffen. Nu är det bara ett blogginlägg kvar att skriva. Mitt hejdå inlägg QAQ vilket känns jättehemskt! Men det måste göras. Jag skriver det under veckans slut. 






Det har varit så underbart roligt att få jobba med den här serien. Jag kommer fortsätta med den och avsluta den även efter kursen. Det ska bli ett fanzin. Så oroa er inte. Sjöjungfruäventyret fortsätter! 

Jag passade också på innan helgträffen att göra en liten serie om basgruppen som jag haft under terminen. Jag kunde inte låta bli. Min basgrupp är så fantastisk och jag ville ära den lite med en egen serie. Jag kommer aldrig glömma hur vaniljsåsen skapade ett band som inte går att bryta!



Kommentarer

  1. Haha Nadine, jeg elsker din vanjsåskult :-D haha. Det var dejligt at møde dig! Held og lykke og god jul :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah jag älskar den också xD Det var så random att den hände! Det var kul att möta dig också. Ha det s super bra nu och god jul! :)

      Radera
  2. Tack för en superfin termin, ha det så himla bra i framtiden! <3 /Wendel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma. Lycka till med allt i framtiden också <3

      Radera
  3. Så fin serien blev med lineart :) Lycka till med fortsättningen och god jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :D Lycka till och god jul du med!

      Radera

Skicka en kommentar