Nadine Vecka 49

Den här veckan har jag gjort serierutor digitalt för 5 sidor samt gjort lineart för sida 1 samt lite på sida 2. Jag hoppas att jag kan få färdigt lite mer till redovisningen. Jag fick hjälp av Kristoffer i min basgrupp som förklarade en gång till för mig, ett bättre sätt att göra serierutor på i Paint Tool Sai. 

Jag tycker att mina rutor ser mycket bättre ut nu än i mina tidigare serier. Jag har också suttit och dragit runt på dem i programmet för att försöka få dem att matcha så att sidorna har mer jämna rutor. 

Jag är så himla nervös för redovisningen. Jag är också stressad och full av prestationsångest om jag ska vara ärlig. Men samtidigt så är jag glad att få träffa mina fina klasskamrater och lärare igen. Helgträffen kommer att bli superkul. 

Här kommer lite bilder på veckans arbete. 



Kommentarer

  1. Glad att jag kunde hjälpa till! ^^
    Blev superbra ju! Din lineart är så fin omg! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar