Nadine Vecka 48

Denna veckan var inte bra för mig. Jag har känt mig helt utbränd. Stressen har varit väldigt hög hos mig och som ett resultat har jag velat sova mycket. Det har inte hjälpt att jag också haft problem med magen i veckan. Så denna veckan blev inte så produktiv. Däremot har jag lyckats skapa min titel till min serie. Jag tittade på olika fonter och sedan bestämde jag mig för en att ta inspiration ifrån en. 

Jag är faktiskt riktigt nöjd med min titel. Det är min första titel som inte är Comic Sans eller skrivstil. Känns bra också att ha skapat sin egna font för första gången. Här är en bild på min titel. 

Den gör mig glad när jag ser på den. Den påminner mig om sommarn som jag älskar och saknar så mycket. Solen, värmen, naturen, sjöarna, glassen, luftiga och lätta sommarkläder. Jag saknar sommaren så mycket. Vintern får mig att känna mig så instängd, frusen och tung. Skönt iallafall att julen finns och bringar lite glädje när det är så mörkt. 



Kommentarer

  1. Trist å höra att det blev för mycket!
    Det är helt ok att bara ta det lugnt också, du gör ett fantastiskt jobb ändå!

    Åååååååå my goodness! Vilken färgglad titel som utnyttjar sjöjungfru elementet med j fenorna!
    Gillar titlar som lite smått använder sig av element från seriens tema eller karaktärer inblandat med bokstäverna! :)

    Musslan och bubblorna hjälper också till att förmedla var eller om vad serien kommer handla om!
    Blir glad av att se titeln! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket för komplimangerna :D jag säger som du att jag älskar också titlar som har lite med serietemat att göra. Åh det känns skönt att ha skapat sin första ordentliga titel som känns som ens egen om du förstår vad jag menar.

      Jag blir också glad av titeln för jag börjar tänka på sommar ^w^ vet att ganska många avskyr sommarn för att den är så varm, men jag tillhör den grupp människor som verkligen mår bra i sommar väder xD

      Radera
  2. Jag är nog också mer en sommarmänniska! Älskar att bada i solen! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar