Nadine Bergqvist Vecka 51 Hejdå

Ja... då var det dags att skriva hejdå. Jag tycker inte alls om att behöva göra det ska ni veta! Jag hoppas att det var okej att mitt inlägg blev lite sent. Jag blev ju trots allt opererad så jag somnade när jag kom hem och glömde bort att jag skulle göra ett inlägg. Men inlägget kommer nu istället. 

Jag kan ju berätta lite om hur operationen gick. Jag fick åka in tidigt fredag morgon. Jag var ju såklart jättenervös men operationen gick bra. Alltid så spännande att bli nersövd med narkos. Den här gången märkte jag att saker och ting blev suddiga innan jag somnade in. Det sista läkaren sa innan jag somna var "Sov så gott så syns vi sen!" och rätt som det var låg jag på uppvaket och var alldeles flummig. 

Nu är man hemma och jag har svårt att gå. Men jag hoppas ändå på att få en bra julafton <3 

Tack för den här tiden som jag haft med er alla. Alla klasskamrater har varit så trevliga och bättre lärare kan man inte önska sig. Jag ska ta med mig alla mina erfarenheter som jag fått under kursen och jobba på med mina serier till våren. Jag kommer verkligen att sakna er alla och jag vill att ni ska veta hur mycket den här utbildningen har betytt för mig. Det finns knappt ord för att beskriva hur toppen ni alla är och det var så fantastiskt att få ta del av era projekt och feedback. 

Ha nu en riktigt god jul och gott nytt år. Vi får se om jag söker serieettan någon gång i framtiden. Men tills dess om ni vill mig nått så kan ni finna mig på instagram eller deviantart. Mina konton finns i veckobrevet. 

Ta hand om er alla! :D <3 massor av kramar!


Kommentarer

  1. Åh jag minns när jag blev nedsövd (typ) inför hjärnoperationen. Jag fick lugnande innan jag åkte till operationsrummet och jag minns inte det alls. Sen vaknade jag och jag var opererad. Men jag minns lite smått från när jag blev nedsövd ändå. Lite luckor. Kändes konstigt. :P


    Känns tråkigt att säga hej då. Men om ni hasr vägarna flrbi stockhom får ni hälsa på mig om ni vill. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju skönt att du fick lugnande. De brukar jag också få innan jag blir opererad. Men inte den här gången av någon anledning.

      Självklart säger vi till <3 massa kramar <3

      Radera

Skicka en kommentar