Mathilda v.51

Hej!

Det här blir mitt avslutande inlägg för den här kursen. Det var jättekul och intressant att höra alla presentationer under helgträffen och jag blev inspirerad att fortsätta med mina egna projekt. 


Jag ser mycket fram emot att fortsätta på vårterminen, trycka fler fanzines och vara med i antologin. Det blir också kul att fortsätta ha kontakt med er andra som fortsätter i vår. Hejdå och tack för den här terminen! 

 Här är en gammal bild på en hund som jag tecknade till barnboken! :) 




Kommentarer

  1. God jul! Så kul att se din serie!

    SvaraRadera
  2. Tack för en superfin termin, ha det så himla bra i framtiden! <3 /Wendel

    SvaraRadera
  3. Elsker dine dyr, så fine :-) Lycka till! God jul!

    SvaraRadera
  4. Vilken söt hund. :D Vi ses i Januari!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar