Malin vecka 49.

Hej!
Jag har fortsatt att teckna Plåstra den här veckan. Nu får jag vara färdig med det! Här är en serie som jag har färglagt i photoshop:


Livet i kommunhuset.

Angående uttrycket camera obscura. Jag är bombis på att en filmlärare jag hade på universitetet använde det uttrycket för att beskriva när det "smygfilmas" ur tittarens perspektiv, typ point of view fast från ett gömställe typ. Men när jag googlar så verkar camera obscura bara vara ordet för en primitiv lådkamera. Jag försökte hitta andra filmuttryck som kunde passa, men hittade inget och till sist bestämde jag mig för att lita på mitt minne alt. skylla på filmläraren.

Jag missade basgruppmötet för att jag försov mig (jag är 39 år). Önskar alla en trevlig helg, återhämtning och choklad.

Kram!

Kommentarer

  1. Ändå bra att de har kul på jobbet och är kreative när de ska filma ett föredrag XD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar