Linda v.51 (Och v.50) Hej då


Tack alla för denna termin. :D Det var superkul att både träffa er och att följa era serier. Och att se era presentationer! Denna kurs har varit väldigt givande och jag känner att jag har utvecklats på många sätt. Ni alla är så duktiga! :) 

Vecka 50 ritade jag vidare på denna och jag ska rita mer detaljer och bakgrunden. Ska även färglägga i gråskalor. Jag är osäker på tankebubblorna men om jag behåller dem så ska jag göra det mer tydligt att de blir mindre och mindre. Gjorde även texten mindre i hennes pratbubblor för jag ville att det skulle se ut som att hon pratar lägre än honom. Om ni har förslag på hur jag kan göra med tankebubblorna go for it. :)
Jag kommer läsa och kommentera era inlägg nu under helgen. :D
God jul och gott nytt år! :)










Kommentarer

  1. Det har varit underbart att se dina serier :) Åh roligt att sova över hos dig. Hoppas att vi kan träffas igen inom en snar framtid. Ha det så gott nu över jul så hörs vi och syns vi <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh detsamma. :D det var roligt att ha er här! Ni är välkomna tillbaka. <3 :)

      Radera
  2. Det har været dejligt at følge dig! Og skønt at møde dig :-) tankeboblerne er en god ide! God jul og godt nytår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit kul att följa dig också och kul att träffa dig. :) Tack för din feedback! :D God jul och gott nytt år. :)

      Radera

Skicka en kommentar