Joline vecka 49

Hejhej!

Det här blir mitt sista blogginlägg innan jag går in i mamamode. Har redigerat och fixat med pratbubblorna för min thumbs. För att få dom lite mer läsbara där det var olika tjocklek och storlek på texten, stavfel, läsordning mm. Finns massa att förbättra men jag tror dom här kan hjälpa mig till nästa skisstadium. Inga nya rutor alltså men för den som vill så kommer här alla i en följd, akt 1 scen 1 och 2. Kvar av akt 1 kanske är 15 sidor.


































Tack för den här hösten! Så himla många inspirerande projekt! Ser fram emot att följa er på insta (mig hittar ni där på @diddililla), på marknader och festivaler, i tidningar och i bokhandlar!

Och TACK till Wendel och Ida! Så himla bra jobb ni gör. Inkluderande, peppande, lärorikt, kreativt och lustfyllt! Är verkligen glad för dom här terminerna, även om jag inte kommit så långt som jag trodde från början (att bli klar på en termin, HAHA) så har jag kommit milsvida längder från var jag var när jag började.
Kramar till alla, hejhej :)

















Kommentarer

  1. Stort tack själv, Joline! Såå bra jobbat, lycka till med mammamoodet nu ;) Kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Skitbra jobbat Joline, så kul att fått följa din serie de här tre terminerna! Gillar verkligen thumbnailsen this far och vill läsa mer i framtiden :) Lycka till med bebis och hoppas vi ses framöver <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar