Jenny v50

Hej hej,
en sista check-in innan kursen är slut.

Denna vecka, inget jobb med serien heller, har varit på tok för mycket privat med julbord med jobbet, förbereda inför en kurs i public speaking på jobbet som jag gjorde idag (extremt uttömmande då vi fick köra en femminuterspresentation, bli filmad, se på delar av den igen, och sedan göra en 90-sekundersversion av samma föredrag), och så har jag jobbat lite med att förbereda inför en rollspelssession som jag ska köra i mellandagarna med en ny grupp.

Hade min sista mail-handledning med Ida idag och fick så otroligt mycket pepp! Har lyckats spara ner Googledokumenten med kommentarer till min dator så jag kan ha att kolla på nästa år när det känns tungt <3

I helgen kommer jag inte närvara då jag dubbelbokat mig och orken inte riktigt är där. Men det har varit supertrevligt att ha Ida som handledare, och shout out till mina gruppkamrater, Joline, Malin och Ana <3 Vi ses på internet!

Kan avsluta med en skiss jag gjorde i veckan på en av karaktärerna mina spelare eventuellt kommer träffa på i rollspelet, en galen kanin-siare (rollspelet utspelar sig i ett postapokalyptiskt Sverige, alla är "muterade djur", alltså mer eller mindre fabeldjur :D):

Kommentarer

  1. Oj jäklar va cool! Läskig också! xD
    Ha det så bra! :D

    SvaraRadera
  2. Ha det bra så syns vi i serievimlet Jenny!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar