Jennifer v.51 Hejdå

Hejdå!

Tänker att jag som ett litet hejdå delar med mig av en av mina första enrutingar från tillbaka i tiden då jag mer bara skuggade med linjer. 

Det har vart en super kul termin och jag har älskat varje minut av den haha :)
Kul att ha kunnat ha såpass mycket fokus på serierna och att faktiskt skapa serier mer på rullande band än innan.
Men det roligaste har vart att se alla era serier och inspireras på olika sätt av er. 
Så tack för denna terminen! <3 

@floberg.serier


Kommentarer

  1. Jättefin enruting! Ha det bra Jennifer.

    SvaraRadera
  2. Åh så bra det har vart at följe dig! Tack så mycket for alla serierne. God jul og gott nytår!

    SvaraRadera
  3. Tack för en superfin termin, ha det så himla bra i framtiden! <3 /Wendel

    SvaraRadera
  4. Superfin! :) Tack för denna termin. Har varit kul att ha dig i samma basgrupp. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar