Jennifer v.50

Hej!

Vet inte om man skulle blogga denna veckan men jag gör det för säkerhetsskull haha :) Jag har bara jobbat med manus till en julserie och gjorde mitt julkort till ett tackkort då jag bytte ut mina karaktärer på kortet till att jag ritade dit personen som skulle ha tackkortet.
Jag fixade även till min första enruting så att den skulle vara lite mer den stilen som jag har idag, dock mer detaljfattig. Håller på att höja min medicin just nu så är helt utmattad. Men jag har fått gjort lite enklare grejer iallafall. På fredag ska jag försöka finslipa manuset till julserien och kanske börja skissa på den om jag orkar. Annars får det bli nästa vecka som jag börjar med skissningen. Men dom kommer komma upp på min instagram @floberg.serier innan jul :)

Hoppas ni har det fint :)

 

Kommentarer

  1. Så bra! giller jul-katten, cool och jul-agtig :-) God jul!

    SvaraRadera
  2. Wow väldigt fint!
    Gillar hur du har skuggat bilderna (gillar att studera hur folk ritar skuggor) xD

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint! :D Som jag sagt många gånger förut - Jag gillar verkligen färgerna du använder tillsammans. God jul och gott nytt år. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar