Simon v.48

Badaboom badabing,

Äntligen en faktisk uppdatering på projektet jag är här för. Karaktärsdesigner! Faktum är att fram tills nu har jag bara haft ett par designer klara, de på huvudkaraktärerna. Detta har nu åtgärdats. Något. Här är ett tiotal mer och mindre viktiga karaktärer från de två första delarna av fyra.




Förlagorna till dessa är folk jag har sett på diverse barer här i Göteborg, på subreddits som r/streetwear och olika rappares Instagram. Jag kommer nog mixa och matcha en del innan jag tar med de i själva serien, men sånt här är alltid en bra början.



Förresten, ja, jag hoppas att jag kan delta nästa termin med.

rwuhfiuhiuwj,
/Simon

Kommentarer

  1. Häftigt! Vad bra det ser ut. Man ser att alla karaktärerna har olika personligheter :)

    SvaraRadera
  2. Snygga designer! :) Kul att se så varierade ansikten fast i samma stil. Ska bli spännande att se dessa i action nån gång

    SvaraRadera
  3. Snygga karaktärsdesigner! Gillar att håret är tecknat på så varierade sätt, och de olika klädstilarna. Kul att du vill vara med nästa termin :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar