Rebecka v.47

Hej på er!

Den här veckan har det inte blivit så mycket gjort för mig. Jag har pysslat lite på denna sida (fortsättning på förra som jag lägger ovanför) som inte är färdig ännu. Måste göra något med den där texten i mittenrutan men har inte bestämt mig för vad. Jag vill gärna rita den fet och ifylld istället, men tycker att det är svårt att få det precist på ritplattan. Så jag funderar på att testa att rita för hand och scanna och fylla i på datorn. Skulle också vara bra bara för att testa ut ett annat sätta att jobba på.

Börjar inse att jag nog inte kommer i närheten av att göra något klart under den här terminen. Men jag tänker att det inte gör så mycket. Det har varit en väldigt bra möjlighet både att sätta mig in i ett för mig helt nytt ämne och också att testa att göra serier på ett annat sätt än vad jag har gjort tidigare. Och inte minst lära mig flera nya verktyg att jobba med.

Trevlig helg!
Rebecka


Kommentarer

  1. Tycker verkligen att det är en cool stil som din serie har! Kvinnor har verkligen fått offra mycket genom historien!

    SvaraRadera
  2. Haha! Så sjovt, især med sætningen "min skøre krop". Jeg er vild med farvevalget.

    SvaraRadera
  3. Gillar stilen. :) Och viktigt ämne. Jag har lärt mig mycket av dina serier. Jag har aldrig tänkt på att kvinnor inte fick cykla förens jag såg dina serier.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar