Rebecca Jonsson v.43 & v.45

Hello så jag valde att sätta ihop vecka 43 och 45. 
Alien har en färdig design för hur deras kropp ser ut bara inte valt färgerna.
Jag visar den råa sketchena för bilderna som är inspererade av inktober. Vissa är små serie strips. Jag måste säga att när man sitter och skissar ut flera idéer för samma prompt så är det verkligen säls mördande och inspirerande. Det är sex illustrerar och lika många en sides serier.
En halloween bild för att apparently så ville mina händer och hjärna koncentrera sig på det.

Kommentarer

  1. Ser bra ut tycker jag. Jag gillar halloween bilden är färgen på den :) Koncept arten ser också intressant ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Jag gillar halloween bilden och färgen på den

      Radera
  2. Ååå gillar alien designen! :)

    Jag märkte att du inte ritade armen på den från sidan, finns det nån anledning för det? :)

    Halloween bilden var jättenajs! Det e ju nästan obligatoriskt att man gör en halloween bild varje år! xD

    Har du visat den karaktären i halloweenbilden förut eller är det en ny?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar