Kristina Kumari v 45


EHhh ja det här har varit en väldigt konstig vecka. Jag har åkt från Nepal till Sverige och allt känns lite upp och ner… Jag har också precis fått översättningen till den mensserie som jag ritade på tidigare i höstas OCH det är inte en bra översättning. Det går inte ens att läsa och det känns så himla tråkigt…… Så nu försöker jag hitta en vettig person som faktiskt kan översätta till lättläslig Nepali. 



När det gäller mitt huvudprojekt känns det mycket bättre. Jag håller på och petar (som alltid) i manuset, men det är kul att göra det. Det känns som att jag äntligen funnit ro i att ”fila på diamanten” (hybris). 

Kommentarer

  1. men vad trist med översättningen :(
    Var glad att du gillar att peta, en bra egenskap som kommer leda till fina diamanter!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar