My V.45

Hey!

Har fortsatt med dom 2 sista bilderna på inktober, känns såååå skönt att vara klar med det! :)
Tycker jag ändå fått fram flera bilder jag skulle kunna använda som framsida.

Har även börjat med att skriva manus! Finally kom jag igång med det, bara skrivit prologen än så länge men kommer bli mer dom närmsta veckorna :)

 


Prolog:

Seven years ago, my life started.
I was created by a man, who everyone in town called mad.. but that didn't matter to me.
I loved this man. He was everything I knew, my whole world.. my creator.
The one who gave me life.

The time I spent with him was the best time of my life. He made me happy and I like to think I made him happy too.
We lived in our own paradise.

But all good things has an end, right? Nothing lasts forever.

I lost everything I had, and I didn't know where to start.
I walked from town to town but everywhere I went people stared at me, called me a freak, laughed at me and pushed me away.

I tried to understand what was wrong with me. Why did they hate me? Why did they call me a freak? Wasn't I just like them? A human?

But if they didn't want to hear me out, why should I try?
I couldn't stand their looks or words filled with hate, so I hid. Where no one could look at me, where no one could find me...

Kommentarer

  1. Snyggt! Bilden till höger är ascool!
    Skönt att läsa ett manus på engelska, jag skriver själv min serie på engelska! :D

    SvaraRadera
  2. Jag insåg precis att du och jag har ett liknande tema på våra serier. Precis som din karaktär älskade sin skapare för att skaparen var hela hans värld, så älskar min sjöjungfru piraten för att piraten gav henne en själ och var hennes introduktion till intelligent liv.

    Din prolog är spännande och ska bli intressant att se det i serieform <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar