maya v. 47

Hey!

Denne vecka har min datter været syg, jeg har haft migræne, og jeg har forsøgt at nå 47 deadlines, så jeg har ikke fået tegnet meget.

Til gengæld har jeg rettet en del i mit manus og skrevet flere scener ind med den talende vulva, Sheela ... jo jo :-) Hun hedder Sheela efter Sheela-na-gig figuren af en kvinde, der viser sin vulva frem, og fordi SHEela, du ved, HUN-la, det kunne jeg godt lide.

Jeg mistede min nye tegneblok med rentegninger af et par af mine scener, så det har jeg været lidt nede over. I sommers fik jeg stjålet min dagbog og en skitsebog i Göteborg, og for et par år siden mistede jeg en dagbog i København, så jeg må have en hemmelig fan, der stjæler alle mine noter et sted ... Right?!

Jgg har stjålet Cajsas måde at få overblik over historien med at indlægge sedler med scener og idéer til, hvordan jeg kommer videre - det er jeg i gang med her til aften.

Forhåbentlig har jeg mere at vise i næste uge!

Fred ud

Kommentarer

  1. Åh nej! Fan vad tråkigt. Att folk inte har nåt bättre för sig.
    Hoppas ni båda mår bättre.

    SvaraRadera
  2. Hemligt fan ja haha! nä sånt är så irriterande! hoppas denna veckan har vart bättre :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar