maya v 45

Hej med jer!

Jeg fortsætter med at lave skitser og kan godt se, at det er en MEGA lang bog, jeg er i gang med at lave - men jeg tænker, at jeg fortsætter med at skitse, og så til sidst må jeg få det hele til at hænge sammen :-)

De to første billeder er et par prøver med farver, jeg har lavet. Er ikke helt sikker på farverne. har overvejet at personerne skal være blå, lille og grønne i stedet for hudtoner. Jeg laver nok lidt flere prøver for at se, hvad der passer bedst i stemningen. Resten er skitser igen.


Alt godt herfra!













Kommentarer

  1. Haha! Jag älskar det med att alla älskar Harry Potter och att det är en komplimang😂
    Tycker om att hon rakar stjärten.
    Det är också fint att vi får se tiden gå genom att du visar hur glasen blir fler. Jag funderar ofta på hur jag ska visa att tiden går i min serie.

    SvaraRadera
  2. Haha älskar de här. :D Superbra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar