Mathilda v. 47

Hej! 

Jag har blivit klar med redigeringen och satt ihop hela serien. Jag har också testat att skriva ut några fanzines och blev nöjd med hur det blev. 

Egentligen hade jag tänkt mig hela serien med en svart ram runt sidorna som går ända ut i kanten. Men jag kom på att det ändå skulle bli en vit kant när jag jag skrev ut. Så jag bytte till en vit ram och la till en tunn svart ram runt varje bild.  

Istället för helt svartvitt, så blev det gråa i bilderna lite sepia-färgat. Det tog ganska lång tid att skriva ut eftersom serien är 48 sidor lång. Det var precis att det gick att häfta ihop. Så jag får nog skriva ut några i taget. 






Kommentarer

  1. Men åh vad fina fanzinen blev! Skev du ut på vanliga papper eller använde du nått speciellt papper? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är vanligt tunt papper :)

      Radera
  2. wow va fint det blev!

    SvaraRadera
  3. Så himla kul! Bra jobbat, det ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  4. Vilket jättejobb! Kul att se det som färdig produkt, måste få läsa nån gång! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar