Malin vecka 47.

Hej!
Breaking news, har bestämt mig för att köpa ny skanner!!!1
Tack för stöd från min basgrupp i denna fråga.

Den här veckan har mitt vanliga jobb tagit över serietecknandet igen. Jag har därför inte tecknat något den här veckan. Men nästa vecka har jag planerat tre dagar för tecknande.

Den här veckan har jag däremot klarat av att bråka med en gammal kompis (tagit emot några hårda sanningar i verkligheten) och göra det ytligaste man kan: en stilutmaning på Instagram. Men det är faktiskt november och jag behövde något som piggar upp mig.

Haha, varför lägger jag upp det här?
Förlåt!
Jag har också haft bra handledning med Wendel och känner mig trygg i fortsatt process med Hårda sanningar.

Kram!

Kommentarer

  1. Pepp pepp, hoppas vi båda har driv att få lite serejobb gjort denna vecka :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar