Linda v.45

Hej! :)

Jag fortsatte rita på den här. Jag tog bort lite av texten där det stod att han pluggat klart till lärare. Ändrade till att det bara står att han studerat klart. Vill vid nåt tillfälle lägga ut denna på Instagram och även om det är uppenbart att det är mitt ex så blir det mer uppenbart när jag skriver "lärare". Om han nu skulle skapa nytt konto och kika in på min Insta. Hjälper inte alltid att blocka. Om ni vill kika in min Instagram så är det lol.swede.art som är all min konst och my.epilepsy.journey som endast är mina epilepsiserier. Jag är seg på att lägga upp, så ni vet. :P

https://www.instagram.com/lol.swede.art/?hl=sv
https://www.instagram.com/my.epilepsy.journey/?hl=sv

Såååå jag testade att rita en bil för första gången i hela mitt liv. Det var svårare än jag trodde! Jag ser att däcken är skeva och jag ska fixa det vid tillfälle. Var för trött för att fixa det efter att ha kämpat med bilritandet ett tag. Ska rita mer detaljer sen och en finare kaffekopp. :P





Kommentarer

  1. Bilen blev ju riktigt fin! :D Men jag håller med dig om att bilar är svåra att rita! Tycker om denna bilden väldigt mycket! Dialogen också! Killen tänker verkligen bara på det han vill ha och inte på att det kanske är lite mer komplicerat än så. Ser ut som en bra plan ! :D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också väldigt mycket om bilden. Fint tecknat.
    Det där med barntjat är verkligen en klassiker! Har också varit med om det i en relation som verkligen inte var bra. Så glad att jag inte gav mig. Då hade han alltid haft makt över mig. Nu har jag kommit fram till att aldrig någonsin skaffa barn. Känns så rätt.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om bilen! Den er vældig kul :-) Tyckar du viser kropsholdning så brahos båda två - han mår arrogant och hun otilpas! Bra :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar