Linda v.43

Hej!

Glömde bort att det var lov och jag bloggade inte förra veckan så jag bloggar nu ändå fast för förra veckan. Om man får göra så? Var inställd på att blogga nu så det känns bra om jag gör nåt. Jag har börjat på praktik/arbetsträna så jag försöker få min vardag att gå ihop lite med både skola och praktik. Praktiken tar otroligt mycket av den lilla energi jag har då jag inte har jobbat så här mycket på flera år.

Psykisk ohälsa är många som inte förstår. Lite såhär tycker jag det kan kännas med oförstående i sin omgivning med sina kommentarer + när man är nere i en svacka.  Jag vet inte varför jag inte gjorde korrekta tankebubblor men jag ska fixa det sen. Fick väl hjärnsläpp. :P Ska också fixa allt så det blir mer jämt med färg osv. Inte helt nöjd än.


Kommentarer

  1. Åh vad tufft❤ Kan känna igen det där med oförstående och klämkäcka kommentarer. Folk ba: "Var inte ledsen var glad". Och man själv: "Men gud vilken bra idé. Att jag aldrig tänkt på den grejen. Då kör jag på det då. Smart tips"
    Fina gråskalor i din bild.

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint, och så talande! Känner igen den känslan.

    SvaraRadera
  3. Så fin! Er vild med den sorte baggrund bag de her tanker. Og ja, hvorfor skal alle følelser altid analyseres?! Og det hjælper jo altid at tænke positivt! As if :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Jag gillar också att bakgrunden är svart.

      Radera

Skicka en kommentar