Kristoffer V. 46

Hej allihopa!

Jag har varit upptagen med mycket på senaste!
Har bland annat fått tag på en lägenhet och det är jättespännande!!! :D
Som jag har sökt och sökt och sökt! >.<

Jag flyttar in den första januari så jag kommer att ha fullt upp i december, men det ska bli så kul!

Just nu jobbar jag på en kort serie där Erica och min karaktär Andrometa ba sitter och chillar, kollar på månen och håller dialog!

Här är den ofärdiga första panelen!

Hoppas alla får en trevlig helg! :)





Kommentarer

  1. Spännande med lägenhetsjakt. Hoppas att du hittar någon bra lägenhet :) Väldigt fin panel med utsikt mot månen. Älskar av någon anledning träden. De är väldigt simpla men det är en charm i simpelheten. Påminner mig om sådana där gamla musse pigg serier från 20-talet. Jättesnyggt tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Jo jag har ju fått en lägenhet! :)
    Tack! Jaa jag orkar aldrig rita nå jättefina trän så jag gör dom alltid simpla, typ en pinne med bollar på! xD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar