Kristoffer V. 47

Hej hej allihopa!

Nu har jag hunnit klart med en av mina miniserier där jag använder samma bild i alla 4 panelerna, men med annan text!
Det var första gången jag jobbade på det här sättet och det kändes väldigt smidigt efter att man hunnit klart med bilden, istället för att behöva göra 4 stycken.
Vet inte om man anses vara lat om man utnyttjar denna teknik men när man är tidspressad så är det en bra metod enligt mig! ^^

Jag har också funderat ut mer av min berättelse och jag kommer troligen att lägga upp ett litet textmanus nästa gång! ^^

Lämna gärna feedback på vad ni tycker om bilden! :)
Hoppas alla har det gött!





 

Kommentarer

  1. Så himla fint ju! Blev ju jättebra! Jag gillar slutet där med hot cocoa. Det måste man ha när filosofin blir för deprimerande xD

    SvaraRadera
  2. Miniserien blev as bra och väldigt fin! Tycker inte man ska anse sig att man är lat att använda samma bild, ger effekt och känsla :)

    SvaraRadera
  3. Vad fin bilden blev, med mycket skuggor och ljus! Jag gillar att serien har en tyst ruta. Tycker att det funkar bra att återanvända samma bild, det har jag själv gjort i min serie :)

    SvaraRadera
  4. Tack för alla fina kommentarer! ^^

    SvaraRadera

Skicka en kommentar