Kristina Kumari v 46

Hej! Det känns som att jag har väldigt många (projekt)bollar i luften just nu:

1. Försöker fortfarande hitta en person som faktiskt kan översätta ordentligt till mensserien, för jag tycker den blev fin och att den behövs!

2. Mitt huvudprojekt som jag fortfarande håller på och bökar i textmanuset med. Det är tråkigt att jag inte kan visa så mycket från det... känns som att jag inte gör något fast jag ändå gör det.

3. Jag har fått ett uppdrag från en organisation i Nepal som är i uppstarten av ett instagramkonto som kommer ta sig an olika teman under olika perioder, bl.a. body positivity, sexualitet etc.
Jag håller på och målar bilder till body positivity temat. Det ser ut så här just nu:


Ska försöka sätta mig och måla fler i helgen.

4. Jag har också fått en förfrågan från tidningen Brand om att illustrera till en artikel i nästa nummer, vilket kändes superkul, jag vet inte hur de fått tag på mitt namn... jag trodde jag hade utnämnt mig själv till världens sämsta marknadsförare ???
Så nu håller jag på och skissar på den.

Jag har också börjat läsa en kvällskurs på universitetet om DÖDEN, så jag känner att det är väldigt mycket som händer samtidigt nu... håller mig upptagen för att huvudet inte ska hinna älta saker och för att jag inte ska dö av saknaden till Nepal.

Kommentarer