Jenny - v 47

Cha cha bloggen,
tack förkommentarer angående 180-gradersregeln, både från basgruppisar och Ida <3 Har idéer på hur jag ska få till den så den inte känns lika skum :)

Har haft en ganska seg vecka och dåligt med motivation (mycket Novemberdepp och samtidigt intensivt på dagjobbet), men bestämde mig i onsdags för att jag på torsdagskvällenskulle masa mig till ateljén efter jobbet. Hade basgruppsmöte samma morgon, så det hjälpte lite med peppen, och de två första sidorna ur kapitel 4 blev skissade iaf!

Det här kapitlet kommer mer visa att Karsen och Yegor har lärt sig leva ihop och trivs med varandra (och att Gav också verkar ha det bra). Och lite trevande känslor/flirtförsök.



Det här var från början en sida (ruta 1 på sida 1 och ruta 5-8 på sida 2), men jag kan ju inte hålla mig, utan var tvungen att  lägga till lite extra rutor...men förutom detta tillägg så tror jag inte det kommer bli så extremt som det blev i kapitel 3 med tillägg och förändringar.

På söndag så kommer jag sälja serier, målarböcker och annat jox på Feministisk marknad som äger rum på Nalen i Stockholm, kl 11-16! Har ni vägarna förbi, kom gärna och säg hej vetja :)

Nästa vecka hoppas jag på 2 kvällar i ateljén, håller tummarna att det blir så. Vore kul att få klar det här kapitlet, om inte till kursslutet så iaf innan December tar slut.

Kommentarer

  1. Det ser ju superfint ut rent grafiskt och handlingen är ju mycket spännande i det här skedet. Det är så intressant hur insugen man blir i berättelsen. Längtar efter fortsättningen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar