Jenny - v 46

Cha cha bloggen,

Satte i all hast ihop "typ" finskiss på de sista tre sidorna i kapitel 3 innan jag drog till London. Mest för att få lite feedback på dem innan jag ger mig på nästa kapitel, och därför lite skissigare än tidigare sidor.





På första sidan är jag lite osäker på om jag har gjort något riktningsfel på Karsen (dvs brutit 180-gradersregeln). Alternativet är att han skulle titta lite mer rakt framåt i första rutan när han pratar med Gav, men tycker i övrigt att hans riktning ramar in sidan ganska bra (och jag är osäker på om jag verkligen brutit 180-gradersregeln, känns som det är lite gråzon)...vad tycker ni andra?

Kommentarer

  1. Gött jobb för att vara hastjobb! Jag ör inte säker på att jag hade tänkt på vinklarna om du inte skrivit, men har stirrat och stirrat och är det tvärtom något med yegors riktning i första sidan näst sista rutan, den som flyter ut? Där kommer han snett bakifrån fast karsen har samma vinkel som ruta 4 innan. Borde yegor också vara i samma vinkel?
    Gällande karsen kanske skulle det hjälpa om alla tre, dvs även gav, syntes i ruta 4?
    Vet ej, tankar bara.

    Som jag sagt innan så är det en skön vänlig ton i replikerna, när de har olika tankar om saker osv, det känns på nåt sätt som att din personlighet lyser igenom vilket känns himla fint!

    SvaraRadera
  2. Har haft problem att kommentera, argh. Men vill säga bra jobbat! Och ja, jag tycker det är något skumt med riktningen som du frågar om. Nu ska vi ha basgruppsmöte <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar