Jenny - v 45

Cha cha bloggen,

Har jobbat på och börjat få klart finskissen på kapitel 3! Tre sidor kvar. Fick dock lite ångest härom veckan pga hade hoppats på att ha hunnit mer under den här terminen, men får vara glad över det jag hunnit med! Funderar lite vad jag ska göra när det här kapitlet är klart, om jag ska hoppa ett kapitel och finskissa det näst sista kapitlet istället. Jag ska fundera lite vad jag tror jag skulle kunna behöva mest hjälp med den här sista månaden :)

Här kommer sidorna jag gjort sen sist:





Har även haft första mötet med nya basgruppen, vilket kändes väldigt bra! Bra pepp inför sista månaden :D
Ska försöka få ihop de tre sista sidorna nästa vecka. Måste dock åka till London på en jobbgrej, så vi får se om jag lyckas få ihop allt trots det!

Kommentarer

  1. Plocka bort ångesten, jättebra jobbat!

    Haha, mycket gulligt slut med gunsen och den lilla bilden på de alla tre.
    Tänkte första att systerns reaktion/insikt/vändning/förklaring gick lite snabbt, men det jämnade ut sig med att Karsen också var förvånad över att hon kunde förändras och att deras möte gick bättre än väntat. Kul också att Yegor är så skraj över tex att systern skulle äta Gav, det förstärker deras osäkerhet på en ny plats och blir en kul kontrast också eftersom han är så fysiskt biffig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar