Jennifer v.48

Heej!
Sedan sist så har jag färdigställt ärtfabriken och även färdigställt en lite mer detalj fattig seriestripp men tänker att jag vill försöka hitta nått "mellan ting" i detalj mängd. Men det är svårt. 
Lägger upp mina serier på min serie Instagram @Flobergserier :)
Har konstaterat att vädret påverkar hela mitt mående och eftersom hela veckan nästan vart grå och regnig och mörk så har jag vart riktigt trött. Men idag när snön kom så kom massa energi för det kom äntligen ljus och det gråa liksom försvann. Så "Sims serien" skapade jag på en dag. Manus skiss och färdigställt. Skönt efter en sån vecka att faktiskt vara lite produktiv :) 

Jag kommer tyvärr inte kunna närvara vid helgträffen i december vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Kommer vara på resa i Oslo då. Men kommer vara med på en förinspelad video och berätta om mitt projekt på det sättet. 
Men hoppas att ni som ska dit får det riktigt kul iallafall :)
Jag jobbade faktiskt dygnet runt förra helgen med ärtfabriken serien för att få den klar..

Så denna helgen så tar jag faktiskt helg haha!







Kommentarer

  1. Men vilken obehaglig kille!
    Jag tycker mycket om ditt ärtmonster! Så fin färgbalans och fina detaljer i serien.

    SvaraRadera
  2. Du er så god til at tegne skygger og detaljer - især på dit ærtemonster, det er fedt :-) Jeg kan godt forstå, at det kan være svært med detaljer - hvor meget er for meget/lidt? Den balance har jeg også svært ved at finde, men synes du har klaret det godt! Sjovt at han dræber en familie i Sims, hahaha :D

    SvaraRadera
  3. Vad fina! :D Gillar verkligen din stil. Fina detaljer. Som jag skrivit förut, du är väldigt bra på att få färgerna att passa ihop med varandra.
    Vad tråkigt att du inte kan närvara. :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar