Jennifer v.46

Hej!


I veckan har jag färdigställt två serier! En handlar om åldersångest och en om gynekologen. Det var roliga serier att rita! Inspirationsmässigt så går det segt. Men det är väl så att man ofta inte sprudlar av massa idéer hela tiden tyvärr. Men två på en vecka var ett tag sedan jag klarade av så det känns kul!
När jag väl kommer på en serie idé så sitter jag med den hela dagen/natten. Det funkar bra för mig. Känner att när jag väl har hittat inspiration så vill jag ta vara på den tiden haha. 
Men nu ska det bli skönt med helg och vila. Så tar jag nya tag på måndag! :)


Kommentarer

  1. Åh jeg elsker gynækolog tegningen! så rolig! En grottvandring, hahaha. Likar den andra ochså - du er bra på att rita humoristisk :-)

    SvaraRadera
  2. Haha! "Ser mörkt ut för dig" Bra svar och jobbat med två serier! Kul med en med fler rutor.

    SvaraRadera
  3. Haha älskar de här! :) "Jaa.. det ser riktigt mörkt ut för dig!". Båda är riktigt bra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar