Cajsa v.44

Hej!

Alla veckor går ju i varandra och jag har kommit lite ur fas med veckopostandet. Så jag tjuvstartar vecka 44 nu. Kanske blir det mer vecka 44 senare. Fast det passar mig nästan bättre att posta varannan vecka så jag hinner rita klart lite.

Jag börjar känna mig lite stressad för att kursen närmar sig sitt slut. Efter det måste jag gå tillbaks till att jobba heltid och det kommer påverka allt mitt skapande till det sämre eftersom jag inte kommer ha tiden mer:(
Jag känner därför att jag inte hinner lägga så mycket tid som jag skulle önska på varje ruta. Vill bara hinna så mycket som möjligt.

❄🌨Mina karaktärer planerar en stor fest och det har blivit vinter i serien. Hoppas det syns att det är snö ute. 🌨❄

Jag tänker mig att huvudkaraktären ska ha en god relation till sitt ex Emil. De ingår i samma kompisgäng och har, fram till hennes nuvarande förhållande med Jesper, träffats regelbundet.













Hoppas ni har en fin helg🎈

Cajsa

Kommentarer

  1. Åh! Elsker at følge med - du er så god til at vise, hvordan jalousi er i virkeligheden ... kan virkelig genkende mig selv i situationerne. Så fedt. Og, Cajsa, jeg bliver ret inspireret af dine tegninger, for du er skidegod til at holde det helt enkelt og kun have det vigtigste med - så står din historie stærkere, synes jeg. Så inspirerende!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för din fina kommentar💕 Den gjorde mig glad!
      Vad kul att höra att du blir inspirerad, du inspirerar mig också. Jag tycker våra projekt har många likheter. Både i tecknarstil och berättande. Det ska bli kul att ses i verkligheten i december!

      Radera
  2. Jättefina bilder! Håller med Maya, du får liksom med allt det nödvändiga med fina detaljer samtidigt som det är enkelt. Och jag älskar hennes pop-out ögon när hon blev skrämd, haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Rebecka! Jag har ibland känt att jag kanske borde vara lite mer noggrann med att få till raka linjer och sånt. Så det känns väldigt bra att höra att ni gillar mitt bildspråk som det är. Kul att du tycker om ögonen :)

      Radera
  3. Jättefint! Jag tycker du har lagt upp innehållet väldigt bra i rutorna. Det var ett ett bra läs-flow i dem. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar