Ana v. 46+47

Hej,
Inlägget idag är egentligen sådant som jag gjorde i förra veckan.  Den här veckan är jag helt slut. Pga november, pga mental baksmälla efter förra veckans kräksjuka i familjen och begravning. Basgruppen sa att jag skulle lägga mig under ett duntäcke idag och då följer jag såklart deras råd!!

Jag tänker att mina kreativa processer får associera sig vidare i någon undermedveten värld denna vecka och litar på att jag blir produktiv igen efter vila.

Jag lägger upp lite vidare slipningar på bh-grejen som jag gjorde förra veckan!



Kommentarer

  1. Jag läste någonstans på Twitter att vi (Stockholm) tydligen haft 28 soltimmar i November, jämfört med normala 50-nånting, så det finns nog en anledning till att vi båda är så nere! :S Snart är iaf December här och en kan pynta i tusen ljus :)

    Bra jobb med BH-serien! Gillar extra-kommentarerna på varje BH-typ :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar