v40 och v41, ella

hej!

v40:

jag hade sån sjuk block förra veckan (eller för 2 veckor sen i guess pga nu är de ju onsdag v42 men ja, jag är långt ifrån perfekt) men det va asjobbigt. jag jobbade lite i mitt huvud men va mest på jobbet och angstade över att jag inte visst vad jag skulle ta mig till typ. men jobbade på den här som är ett ongoing projekt som jag har jobbat på i några månader lite då och då liksom:



v41: 

kom på vad jag ville ha för font till serien och då släppte något. kom också på att jag kan göra/jobba så som jag vill och inte som jag tror att man ska. så jag ska liksom bara köra på i kronologoisk ordning tror jag. den här bilden är inte öppningsscenen men den är min favoritprovsida hittils.


sen har jag,  både den här veckan och förra, jobbat på en akryltavla för att försöka häva blocken liksom. har knapp jobbat med akryl förut. det är kul att man kan ändra så himla mycket efter att man gjoer nåt. det ska jag utnyttja. för den är ju varken klar eller särskilt fantastisk än men jag tror typ den kan bli just eftersom det går att ändra så lätt.



KRAM!

Kommentarer

  1. 1. Vad för intressant projekt är dom där fina minirutorna? 2. Najs font ju!!! 3. Snyggt uppdelade rutor med husen!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar