Ulrika vecka 43 (och 42)

Vecka 42 var hektisk med avseende till jobbet då jag skulle skriva många individuella kommentarer till väldigt många elever. Jag glömde helt av att göra ett inlägg men det var inte mycket jag hade kunde skrivit ändå. Det jag gjorde vecka 42 var att lägga till fyra sidor i det manuset jag hade gjort för att få mera av omgivningen. Jag bytte även några kompositioner så att det blev lite mer varierat och med flera helkroppsbilder

För vecka 43 var det nästan att jag glömde skriva också, men nu skriver jag den i sista minut ändå. Jag ritade till de sista sidorna till mitt kapitel och känner mig ganska nöjd med hur det ser ut. Jag ska börja rita upp dem noggrannare imorgon (tisdag) så för det här inlägget kommer inte några thumbnails tyvärr.

Jag kan däremot dela mig av en bild jag gjorde till en studentförening. Väldigt enkel men skräckslaget litet får.



Kommentarer

  1. Vilket gulligt får! Och kul att du hunnit mer på manuset, ser fram emot att läsa sen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar