Simon v.40

Back on track! Jag har fått kontroll på min situation och har nu kommit tillbaka på projektet. Inga stora uppdateringar på den fronten än, men förhoppningsvis har jag första kapitlets manus klart till nästa inlägg.

Mer pixelart! Blev början på ett större projekt. Måste ta en paus från det nu innan jag helt byter yrkesbana.

  

Annars är det Inktober-säsong. För er som inte är bekanta så är det en utmaning inom vissa cirklar att för varje dag i oktober måla någonting med bläck och lägga upp på sociala medier, i mitt fall Instagram. Mest en kul grej. Här är mina inlägg hittills:


Den första blev också efter färgläggning min profilbild för oktober.


Veckans musiktips: "Wii TENNIS" av SPLASH DADDY.


Happy Halloween,
/ Simon

Kommentarer

  1. Det ska bli kul att se manuset nästa vecka! Kul att du testar Inktober. Jag tänkte försöka testa den också men jag har redan kommit efter i schemat :P

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kul att få se manuset sen! Gött att du orkar köra Inktober också, för mig blir det nog max en i veckan pga har så mycket annat att fixa med :) Och kul pixelart, får nästan lite Maniac Mansion-känsla av den!

    SvaraRadera
  3. Låter kul med Inktober! Jag har själv aldrig testat men blir inspirerad av att se dina bilder. Lycka till med manuset och så bra att du kommit igång med projektet igen!

    SvaraRadera
  4. Kul med Inktober, och kul med pixelarten, gillar färgerna, blänket i fönstren och hur du fått till soffan. Ser fram emot att se manus för det första projektet sen!

    SvaraRadera
  5. Snygga pixelarts! Ser ju ut att komma från ett riktigt spel. Äre från nåt särskilt eller bara nåt du kommit på själv? Kul att du fortfarande håller på med inktober. Hoppas allt gåt väl till nästa gång med manus och allt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar