Rebecka v.40

Bättre sent än aldrig. Här kommer förra veckans inlägg.

Jag hade en bra serie-dag förra veckan då jag samlade ihop lite artiklar som jag tror kunde vara intressanta att läsa för att ha som källor i serien, och började att gå igenom dessa. Jag tänkte jag ska fortsätta lite nu. Men sedan flög tiden som vanligt. Jag skulle vilja få klart en skiss på serien. Alternativt tänkte jag att det kanske inte heller behöver vara en linjär berättelse som går från A till B, för jag har lite svårt att förstå hur jag ska sätta ihop den. Istället kanske det kunde vara kortare snuttar eller enrutingar som kommenterar på samma tema. Jag funderar på saken. 

Kommentarer

  1. Bättre sent än aldrig. :) Härligt att du hade en bra serie-dag. Ska bli kul att se hur du än gör med serien.

    SvaraRadera
  2. Snuttar och enrutingar låter också spännande. Det kunde vara intressant med fragment ur olika personers liv och deras relation till cyklande.
    Vad du än väljer kommer det bli bra. Ska bli kul att se mer!

    SvaraRadera
  3. Enrutingar låter ju som en toppen idé, men du kommer nog på hur du vill ha det! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar