My V.40

Ciao!

Under vecka 40 så har jag mest gjort mer koncept på framsidor, kombinerar det med inktober så jag får prompts som jag normalt kanske inte skulle rita.
Följer dock inte det officiella listan av prompts utan från en som jag följer på insta, lite mer i min smak och nått som jag ändå kände passade min serie. Detta är listan av prompts jag följer:
Är inte helt klar med bilderna, hade inte tillgång till alla mina ink bottles under veckan då jag inte var hemma. Men jag uppdaterar dom färdiga produkterna tillsammans med det jag gör nu under vecka 41 :)


Kommentarer

  1. Härligt!
    Najs att använda inktober som en ursäkt till att rita sånt som man kanske inte är så van att teckna! :)
    Bara det inte blir för stressigt för dig! :)
    Listan verkade ju grym, olika varelser och magic users! :D

    SvaraRadera
  2. Det var en annorlunda inktober lista. Spännande :) Nån gång får jag också ta och göra inktober med egna karaktärer. Ska blir kul att se bilderna du skapar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar