Mirjam Isabella Tack å hej!

Hej å ursäkta trist inlägg och frånvaro överlag.
Jag vill bara berätta att jag tagit mig en funderare förra veckan och över helgen och bestämt att jag hoppar ur kursen. Inte pga missnöje utan enbart tid. Trodde att jag kunde få ihop seriekursen och min andra utbildning, de veckor jag är själv utan barn, men en ska tydligen ha ett liv och tid för återhämtning också.
Testar alltså det här för att se om stressen lugnar sig!

Och jag märker att jag ritar och skriver självmant nu, som eget nöje när tiden finns. Men jag får inte ihop tid/energi till att vara aktiv på bloggen och så.

Trist att tappa kontakten med andra som ritar serier men jag får lita på att det kommer senare igen, och att jag kanske får använda instagram eller verkliga livet för att hitta inspiration å pepp!
Stooooort lycka jävla till till er alla! Herre vad kul det varit å läsa blogginlägg, ja alltså de jag hunnit :D
Och Ida å Wendel, tack för att ni driver den här utbildningen. Ni e bäst!! <3
Kram å ses!
(heter mirjamisabella på instagram om nån vill fortsätta hålla ögonkontakt ;)
Några avslutande alster, ett porträtt av en kvinna i min trädgårdsklass, en serie med en fundering jag fick när vi var på studiebesök på skansen härom veckan, och sista från helgen då jag och min dotter hade rit-häng hos oss. 6 barn å 4 vuxna som låg på gölve å ritade serier!






Kommentarer

  1. Jättetråkigt att du slutar. Men förstår att det kan va stressigt med två utbildningar samtidigt. Jag addar dig på insta. Lycka till med allt! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist! :,( Men jag förstår, bra beslut! Så fint att få ha haft dig på kursen hittills :) Lycka till med allt framöver!

    SvaraRadera
  3. Vi ses på Instagram och i vimlet.

    SvaraRadera
  4. Hvor er det godt at du mærker efter. Du tegner fedt, og jeg er sikker på, der nok skal komme mere tid og overskud igen engang!! Al mulig held og lykke fremover!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar