maya v. 41 + v. 42

Hey alle!

Jeg føler lidt, jeg har mistet en uge, fordi det er 42, men jeg er kun kommet til 41 .... Ups :-)

Jeg har haft ferie den seneste uge, så jeg har ikke været særlig god til at få tegnet, svare eller kommentere, men nu er jeg tilbage 8-)

Jeg har lavet en smule skitser igen. Rimelig sexet omgang ;-)

Jeg havde et mål om at rentegne en sekvens indenfor et par uger, men den skulle være færdig i den her uge, så det når jeg ikke (havde lige glemt det der med ferie!). Derfor vil jeg prøve at tegne en sekvens "færdig" 1. november (så jeg kan lege med farve). Har lavet en side "færdig" i sort, ved stadig ikke om serien skal være sort/hvid eller i farver. Det glæder jeg mig til at lege med!

Alt godt herfra :-)






















Kommentarer

  1. Jag gillar hur du har ritat. Speciellt den du gjort i svart. Och hur du hat fått håret att se glansigt ut. :) Jag tror det blir bra hur du än gör. Färg eller inte. Testa och se vad som känns bäst för dig. :) Jag tycker det är coolt när andra vågar göra serier med sånt här innehåll. :)

    SvaraRadera
  2. Åh haha älskar skisserna! Gillar verkligen hur det ser ut i svartvitt men tror verkligen att det kan bli riktigt coolt i färg också :D!

    SvaraRadera
  3. Jag hade missat det här inlägget! Det är hur bra som helst! Jag gillar både dialogen och bilderna och vill bara läsa mer. Så uppfriskande med en kvinna som tar för sig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar