Maya v. 40

Hej igen!

Jeg har bare skitset ret groft i denne uge. Og så har jeg forsøgt at kickstarte kreativiteten ved at lytte til nogle af mine yndlingsplader og have blyant, tusch og akvarel til at ligge ved siden af. Hver gang, der kom et nyt nummer, skulle jeg stoppe. Alt skulle være abstrakt. Min plan var at komme lidt ned i kroppen igen, mærke intuitionen og stole på den - hvis I kender det? Det var i hvert fald en fed øvelse. :-)


Her er nogle af mine grove skitser:





...






Jeg lægger nogle af billederne ind fra øvelsen her og vil anbefale den, hvis I, ligesom mig, har haft det lidt langsomt med inspiration og kreativ selvtillid:









Mit mål til om to uger er at tegne en eller to serier/sekvenser flottere end de grove skitser, jeg har lavet, og så måske begynde at lege med farve. Det glæder jeg mig til!

Kommentarer

  1. Vad smart! :) Jag måste också komma på nåt bra sätt att få igång kreativiteten. Jag kanske får testa det här också. Alla bilder är jättefina. :D

    SvaraRadera
  2. Så vackra de abstrakta målningarna är, den första är min favorit!
    Vad produktiv du har varit med skisserna. Det ska bli kul att se dem i tusch senare.

    SvaraRadera
  3. åh fint! smart sätt att få igång kreativiteten :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar