Kristoffer V. 40

Hej.

Ledsen att detta inlägg är så sent, men jag har haft mycket med flytten. Jag är också i det stadiet där jag bara inte kan sluta finslipa projekt som egentligen är klara sen länge! 😩

Nu har jag dock satt igång med min nya miniserie.
En komisk liten stripp där Erica knasar till det och är otroligt paranoid! 😅

Jag har börjat med första panelen utav fyra stycken totalt. Det här panelupplägget är väldigt standard, men jag känner mig bekväm med att jobba inom den här ramen! 😁

Jag har även tänkt göra någonting mer med min karaktär Andrometa!
Character sheets perhaps?

Eftersom det snart är halloween så hade jag även tänkt göra en bild där Erica är utklädd och redo för det spökliga festligheterna! 👻

Hoppas alla har det jätte jättebra! 😀




Kommentarer

  1. Ska bli spännande att veta vad Erica är så paranoid för :) Jag vet hur det är när det är svårt att sluta peta på sina projekt. Perfektionist som man är xD men kul att du kommit igång igen nu.

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att få se mer av serien oxh vad som händer :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar