Kristina Kumari, Basgrupp 3, Vecka 40


Hej! 


Jag sitter och skriver detta på en superdålig internetlina från min pappas hemby i västra Nepal. Jag kom hit i måndags efter en lååång resa. Så jag har inte gjort något på mitt huvudprojekt. Men jag har börjat på YTTERLIGARE ett sidoprojekt tillsammans med en organisation som vill ge nya perspektiv på saker och ting i livet och samhället genom ett instagramkonto. Jag har målat några kvinnor som alla ska ha olika åsikter om menstruation och traditioner kring det. Ska fixa lite i datorn när jag kommer tillbaka till huvudstaden.








Kommentarer

  1. Dina målningar är så fina! Det bara sprutar spännande projekt ur dig, din kreativitet är verkligen inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Instämmer! Så vackra målningar!

    SvaraRadera
  3. och du är så bra på fääääärg!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar