Joline vecka 43

Hajhaj

Jag har fortfarande paus från mina thumbs och Agrell. har hållt på lite med affischbild för Romeo och Julia, övergett det digitala för en stund och kör vidare på analogt med den. Men den är inget att visa här ännu.

Mest ägnat veckan åt att teckna små etiketter till jul/vinter som ska säljas på ett bokcafé på Öland. Räknar det som plugg även om det inte har med serien att göra men ändå med tecknarutvecklingen och kreativiteten. Jag tecknar i blyerts, fyller i med tusch, suddar ut, scannar in, kopierar upp ett gäng på ett ark, skriver ut, färglägger med promarkers plus testade lite med molotowpennor nu också.

Här kommer järnek, lingon, mossa, gran och kål


Och här kommer pepparkakor


Vet inte om jag tar helt paus nästa vecka eller kör på lite mer med Romeo och Julia. Men inlägg blir det väl hur som om två veckor, då hoppas jag på ett lite mer maffigt inlägg.

Och ja, nya gruppen med Malin och Ana, hör av er via Jennys Hangouts eller Whatsapp eller här på bloggen så kan vi kolla hur vi ska höras sen! :)

Kommentarer

  1. Vilka fina juletiketter, kul att du färglägger dem för hand, då blir alla unika! vet inte vilka jag gillar mest, både grönskan och pepparkakorna känns så mysiga och nostalgiska <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar