Jenny - v42

Cha cha bloggen,
För det första, tusen tack för kommentarerna på förra inlägget! Kommer spara all feedback jag får och kolla igenom den med "färska ögon" sen när jag börjar tuscha seriesidorna, så den feedback jag får är supernyttig för framtiden :)

Denna vecka har varit lite dålig då jag spenderat kvällarna på HSBs kvällskurser (blev del av bostadsrättsföreningens styrelse, så utbildning är bra) och haft ganska mycket att göra i övrigt, men pillade ihop sida 6. Detta var också en extrasida utöver thumbnailsen, tänkte det skulle bli lite mer luftigt med en extrasida.
I thumbsen var Karsen lite mer vänligt inställd mot sin syster, men experimenterar nu med att Karsen är lite mer bitter (men mjuknar i slutat av kapitlet), får se om jag får ihop det bra.

Annars inte så mycket. Hoppas kunna sitta lite i helgen och än lite mer nästa vecka så jag får ihop lite fler sidor :)

Kommentarer

  1. Hej, sidan du har jobbat med denna vecka ser jättebra ut. Snygg layout! Ser fram emot att läsa fortsättningen :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, det funkar fint att Karsen är lite stingslig först. Jag har för mig att han var det i thumbsen men oavsett kul att förstärka. Bra idé med en extrasida, det är kul att se miljön inne i butiken, och är nice att syskonen får lite utrymme.

    SvaraRadera
  3. Bra uttryck på karaktärerna, tycker de förstärker känslan i dialogen så det blir ännu tydligare att se vad karaktärerna menar eller hur karaktärena är som person. Snyggt att du gjorde tredje rutan som bakgrund för de första två :) Ska bli spännande att se fortsättningen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar