Jennifer v. 43

Hej!

I veckan har jag vart sjuk så det har vart väldigt oproduktivt. Men har jobbat lite på ett manus till en ny enruting iallafall. Fick massa tips av Wendel på handledarsamtalet så jag har även kollat in powerpointen om "Tangenter, överskridningar och negativa former" för att utvecklas mer med mina serierutor. Jag har även idag justerat pratbubblor i några av mina redan gjorda serier. Även kortat ner en replik i en pratbubbla. Och ändrat i 7 olika enrutingar, hårfärgen och lite utseendet på huvudkaraktärens tjejkompis. Ett exempel är senaste enrutingen jag gjorde om åldersskillnad, där kortade jag ner en replik och ändrade utseendet på kompisen som nu har lite rödbrunt hår med fräknar istället, just för att förtydliga att det är två olika personer, då dom var väldigt lika innan.

Ha en fin helg!


Kommentarer

  1. Hoppas du mår bättre snart! Låter som du hunnit med en hel del jobb i alla fall.
    Jag tycker det blev bra med det nya håret👌
    Vad skönt att få lite manus gjort. Jag borde också jobba på mer med det.

    SvaraRadera
  2. Jättebra! :D Jag gillar verkligen denna. Och det blev fint med ändringarna. Jag gillar att det är en hjärtballong i bilden. Hoppas du mår bättre snart. Krya på dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar