Veckobrev v. 36

Hej alla!

Så kul och inspirerande att läsa igenom era blogginlägg! :D Tyvärr hinner jag inte kommentera på allas nu, eftersom jag måste planera inför helgträffen, så därför skriver jag till alla samtidigt: BRA JOBBAT!!!

Ang. helgträffen så kommer jag och Ida lägga upp ett detaljerat schema här på bloggen imorgon em. Men jag kan skriva redan nu att ni gärna får ta med er skisser osv. till era projekt, eftersom ni kommer få sitta i era basgrupper och presentera dem för varandra under helgen.

Efter helgträffen kommer ni bara behöva koncentrera er på att kommentera era basgruppskompisars inlägg, så det blir mer överskådligt än det har varit nu. Tack ändå alla som kommenterat på inläggen hittills! Bra, viktigt och värdefullt!

Extra stort tack till Linda som hjälper så många med bostad och tips! 👏

Ska bli så kul att träffa er alla på lördag och söndag!

🐋//Wendel

Kommentarer

  1. Så kul! Jeg kan være med på Skype på lørdag, hvis det er muligt :-)

    SvaraRadera
  2. Jag är också gärna med på länk!

    SvaraRadera
  3. Hej! Ska vi göra blogginlägg om vårt arbete varje vecka, även om det inte står som uppgift i veckobrevet?

    SvaraRadera
  4. Jag är glad att jag kan hjälpa. :) Ska bli kul imorgon!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar