Mirjam Isabella, Vecka 36, missad helgträff :(

Hej!

Tyvärr kunde jag inte komma på helgträffen pga jobb vilket känns rätt så kasst och tråkigt. Men jag är glad ändå för ni verkar ha haft det super och jag har gått igenom filerna som Ida/Wendel delat idag och gjort några av uppgifterna själv, bara för att öva.
Om jag förstått allt rätt så är jag i en basgrupp som heter nr 2 och innehåller mig, Marja, Maja, Malin och Ana. Så jag kommer fokusera på att läsa och kommentera där men kan nog inte helt hålla mig för vi är så sjukt många i år och det är jevla kul å läsa.

Jag fastnade i berättarnarrativen idag och övade på att teckna korta serier med narrativ.
Blev en "uppgång och fall/fail" och en "ner", ner är inspirerad av ett black mirror-avsnitt som heter Nosedive från säsong tre. Om att bli rankad av sin omgivning och hamna utanför.




Kul också att läsa om kickstarter, känns ju som en bra grej att ha koll på. Blev sugen både på att eventuellt testa och att supporta andra!
Tänkte inte skriva långt den här gången, ni har säkert haft en helg fylld med inspiration och annat.
Nästa inlägg nu i veckan tänkte jag skriva om mitt projekt, vad jag tänkt och hur det går. Mest då riktat till basgruppen men alla får ju såklart läsa å lägga sig i <3.
Typ mål och sånt där som ni verkar ha gått igenom i helgen. Synd att ha missat att få ansikten och lära känna er bättre, hoppas att jag kan vara med i december ialf.
Här kommer en selfie så ni får se mig liiiite ialf. (Jag gillar blommor och vill flytta norrut i framtiden.) Kram



Kommentarer

  1. Nosedive er et fantastisk avsnit! Jeg likar din "ner", så kul :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina serier! Jag tycker om din stil och gillar särskilt bilden ovanifrån med katten, mattan och bordet. Så snyggt!

    SvaraRadera
  3. Hej igen Mirjam! Rättfram och träffsäker som alltid! Kul att få hänga i basgrupp igen!

    SvaraRadera
  4. Tjena! Vad synd att du inte kunde vara med på helgträffen, jag gillar dina serier! Men ja, vi hörs under terminen, ser fram emot mer

    SvaraRadera
  5. Här kommer en extremt sen kommentar. Vad kul att du är med i vår basgrupp! Dina serier är cirka det roligaste jag sett.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar